zondag 26 mei 2013

A star is born

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer eens iets zien van het leuke MDF van Let's Get Bizzee wat sinds kort ook in de winkel verkocht wordt. Dit keer is het een MDF fotolijst diastrip die ik gemaakt heb.
 Ik heb voor deze filmstrip foto's gebruikt van onze kleindochter Lieke.


De fotolijst is wit geverfd en onder de strip heb ik designpapier van Magnolia geplakt.


Hier was Lieke nog maar net geboren.


Hier is ze heerlijk aan het lachen.



En ook in de box heeft ze het geweldig naar haar zin.

De bloemen zijn gemaakt met de floral flourishes 6002/0156 en de mooie swirl met 6002/0162.

Ik hoop dat jullie de filmstrip net zo leuk vinden als ik, want het is een genot om zo iets te pimpen.

Ik wens jullie nog een hele fijne zondag en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke




Geen opmerkingen: