dinsdag 13 november 2012

Kerstbal van Lenie



Is volgens mij alweer een weekje geleden dat er wat op
mijn blog bij is geschreven
 
Geen tijd, druk druk maar wel een hoop leuke dingen in de tussentijd bijgekregen
 
Lenie, ik noem haar altijd Limburg kwam vandaag laten zien de kerstballen die zij maakt
en wel zo mooi dat ik er een foto van heb genomen.
Dit is gemaakt van diverse scrapvellen
 
Even in mijn boom gehangen maar moest hem er wel uit halen haha
 



Toch zo gelachen.
Vorige week vrijdag kwam er een bus Denen langs in onze winkel in Delft.
We hadden gedacht dat ze rond 6 uur zouden komen. Kwamen ze al om half vijf, ze stormden binnen en binnen een half uur stonden ze allemaal weer buiten met hun tasje.
Waarschijnlijk moesten ze op tijd zijn voor de volgende afspraak.
Dit hadden we nog nooit meegemaakt.
Het was werkelijk een wervelwind maar wel leuk dat ze speciaal ook naar ons toe kwamen.
Maar te weinig tijd om wat foto's te maken van het gezelschap.
 
Zaterdag 3 november was er een demo in vlaardingen door anja zom, was weer reuze gezellig
hieronder nog een kaartje van anja


Deze en nog wat andere kaarten kwam ze vandaag nog even speciaal brengen

Vergeet nog te melden dat we vandaag de D-Lites mallen van Spellbinders hebben binnengekregen
en weer heel veel knoopjes, de Dot&Do setjes en eigenlijk nog veel meer

Groetjes Miranda

 
 

Geen opmerkingen: