donderdag 22 maart 2012

Pion papier

Het nieuwe Pion Papier is binnen
Ook in het 6x6 formaat en is echt heel mooi



Was vandaag even in Vlaardingen.
Ging mijn fiets ophalen, heb een witte oma fiets gekocht met een grote mand voorop, leuk joh.
Ik ben er echt blij mee
 Alleen moest wel vanuit vlaardingen naar schiedam fietsen.
Voor mij is dat echt ver. 45 minuten deed ik erover.
Die verkoper zei nog over 8 weken mag je terugkomen voor de servicebeurt,
 nou weet niet of ik dat doe hoor moet ik weer terug.

Maar het was een heerlijk weertje vandaag.

We hebben trouwens ook allemaal voorjaarskleurtjes breiwol en katoen binnen gekregen.

Met al die mooie spullen krijg je gelijk zin om van alles te maken.

Morgen weer aan het werk en wie weet wat er dan weer binnen komt
maar dat zie je dan wel weer op mijn blog

Groetjes en tot de volgende keer

Miranda





1 opmerking:

Monique zei

Je zult het ook wel voelen, dat je 45 min op een nieuw zadel hebt gezeten :). En anders stuur je Ben toch over 8 weken naar Vlaardingen op de fiets.
groetjes Monique