zondag 4 maart 2012

Het is weer voorbij

Wat was het druk, het is altijd wel druk maar niet zo druk

Sorry voor de mensen die moesten wachten voor de kassa en dat het zo warm was maar ik hoop dat jullie wel een gezellige dag hebben gehad.
S'morgens ging een van de kassa's kapot dus werd het een beetje hectisch maar de buurman kwam met een andere kassa die kon Ben achterin de zaak gebruiken.



Zal je altijd zien op zo'n dag.  Halverwege de dag waren ook al de goodiebags op.
We hadden er 500 en normaal is dat gewoon genoeg.
Dus mensen 6 oktober zorgen we dat er genoeg zijn hoor.
Dit zijn van die dingen kan je niet voorzien.

Maar ondanks dit vond ik het reuze gezelllig weer heel veel bekende gezien jammer dat ik niet met iedereen een praatje kon maken, vind ik altijd zo gezellig.

Ben vandaag nog even naar de winkel geweest maar het viel mee was niet zo een troep
 als ik dacht kan gewoon maandag open. 
Wel wat spullen alvast ingekocht want die lege plekken
moeten natuurlijk weer gevuld worden.



Alle fotos van de creamarkt kunt u vinden op bovenaan deze blog vinden onder
 beurs aankondigingen en beursnieuw

Bedankt voor het komen en tot gauw

groetjes Miranda


Geen opmerkingen: