woensdag 8 februari 2012

3 MAART CREAMARKT WC DE HOVEN IN DELFT

We zijn druk bezig met de voorbereidingen voor de creamarkt 3 maart
komt alles op tijd binnen en wie demonstreert wat waar komen de kramen te staan
en wat komt er allemaal in de goodybag er zijn zoveel dingen waar je aan moet denken.

Dit jaar ook nog eens een maand eerder dus we proberen zoveel mogelijk te adverteren
en hopen op een beetje redelijk weer.

Maar het gaat best leuk worden er zijn zoveel leuke hobbydingen.

Vanaf nu laat ik iedere keer wat deelnemers zien die meedoen, het lukt niet van iedereen want we hebben meer dan 30 demonstraties en alles weten is ook niet altijd leuk


Anneke Radsma met haar nieuwe boek
Kant en Klaar




Anja Zom met de kollektie Holland en de
mooie bloemenmandjes van Marianne Design



Anja werkt met de Big Shot en een heel handig
apparaatje voor de bloemetjes

Groetjes Miranda

1 opmerking:

mandy zei

hoi miranda ik heb erg veel zin in 3 maart heb al heel wat creaties klaar om te laten zien. Nu maar hopen dat we veel aanloop krijgen ook ik zal een stukje op mijn blog schrijven!
De magnolia's zijn weer erg leuk en het papier is prachtig om mee te werken ik ben er erg blij mee.
groetjes mandy