woensdag 23 november 2011

as zaterdag demonstratie sjaaltjes breien met INA

as Zaterdag komt Ina demonstreren in Vlaardingen

De laatste trends onder de sjaals



Ook is er de workshop met mandy.
Deze is VOL maar je kan altijd langskomen om te kijken wat ze aan het doen is

Er is weer een nieuwe zending binnengekomen van de memoryBox mallen.
Ik heb helaas nog geen tijd gehad op ze op mijn site te zetten

Gaat echt een keer gebeuren maar nu nog even het creaweekend in rijswijk waar we staan en daarna heb ik waarschijnlijk weer ergens tijd voor.


Groetjes MIranda
Voor suprise materialen kunt u natuurlijk ook bij ons terecht


1 opmerking:

Anja Zom zei

Ha Miranda,

Dan zal het zaterdag wel heel gezellig zijn in de winkel maar je zal wel begrijpen dat ik niet kom hahahaha.
Ik zet mijn beste beentje weer voor hoor op de beurs in Rijswijk heb al het een en ander klaarstaan hier.

Groetjes van Anja