zondag 2 oktober 2011

2 oktober de creamarkt is weer voorbij

Wat was het weer gezellig en druk.
We hebben het reuze naar ons zin gehad en kregen heel veel positieve berichtjes dat het
weer geslaagd was.
Daar doe je het tenslotte voor.
In het begin dachten we nog we hebben geen genoeg goodiebags in de winkel het ging zo
snel was echt druk maar gelukkig hadden we genoeg
Anneke Radsma had het ook naar haar zin en vroeg gelijk wanneer is de volgende creamarkt.
Haar sterretjes stickers waren zo snel uitverkocht dat we ze maandag direkt gaan bestellen


Anja Zom had heel veel bekijks met de nieuwe marianne mallen en stempels.
Fans uit heel het land kwamen voor haar langs en haar nieuwe kapsel werd met succes ontvangen.
 Ze kreeg zelfs complimentjes op het hobbyjournaal.
Toch leuk dat soort dingen


Jannie en Carla hadden het ook prima naar haar zin. Ineke Bezemer kon op het laatste moment niet komen ivm droevige omstandigheden. Maar volgend jaar komt ze wel.

Alle demonstratices weer bedankt voor deze geweldige dag

Meerdere fotos van de creamarkt komen ook nog op de site te staan. Ik zal proberen op ik het bij beurs nieuws kan zetten op dit blog

Wij willen iedereen weer bedanken voor de grote opkomst en hopen u de volgende keer weer te zien.

Groetjes Ben en Miranda

1 opmerking:

Janny van Woerkens zei

Hallo Miranda en Ben

Het was zaterdag een gezellige en drukke creamarkt in winkelcentrum Delft.
Ik heb er van genoten en vond het een TOPPIE dag en nogmaals bedankt .Ik heb weer vele leuke hobbymaatjes gezien.
Ik hoop de andere fotoos ook te zien hoor!!!!!!!!!!!
Groetjes van Janny